۰ نفر

ترافیک سنگین درراه‎های البرز

۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۹:۰۵
کد خبر: 232765
ترافیک سنگین درراه‎های البرز

رئیس پلیس راه البرز گفت که با توجه به بارش باران و لغزنده بودن جاده کرج - چالوس، رانندگان باید با احتیاط کامل در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی روزسه شنبه  افزود: همراه داشتن سوخت لازم و لوازم ایمنی در جاده های کوهستانی از جمله جاده کرج - چالوس ضروری است. وی درخصوص وضعیت ترافیک در راه های استان البرز خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و درآزادراه کرج -تهران ازمحدوده پل فردیس تا کلاک و درادامه ازمحدوده خاتم تا گرمدره سنگین است.

وی گفت: در تمام محورهای اصلی و کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.

گودرزی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.