۰ نفر

تا فردا؛

آخرین مهلت تکمیل‌ظرفیت کارشناسی پیام‌نور و غیرانتفاعی

۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۲۹
کد خبر: 232628
آخرین مهلت تکمیل‌ظرفیت کارشناسی پیام‌نور و غیرانتفاعی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۴۷ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری موسسات آموزش عالی غیردولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا ۳۰ آبان فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

حسین توکلی، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۶ موسسات آموزش عالی غیردولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور از ۲۹ مهرماه ۹۶ آغاز شده است و متقاضیان تا فردا سه شنبه ۳۰ آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه افزود: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل(اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه و موسسات شرکت کنند.

توکلی افزود: داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان موسسه و کد رشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و یا پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: تمامی متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶ دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم(دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی(فوق دیپلم) بوده باشند. در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از سوی مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۶ موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی شوند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال(۲۰ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۴۷ هزار و ۶۹۵ نفر برای ثبت‌نام به دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی ثبت‌نام کرده‌اند.