۰ نفر

ورود هیاتی به سرپرستی حجت الاسلام معزی به کرمانشاه

۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰
کد خبر: 231444
ورود هیاتی به سرپرستی حجت الاسلام معزی به کرمانشاه

حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمعیت هلال احمر در راس هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین معزی دقایقی پیش به منظور بازدید از مناطق زلزله زده حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمعیت هلال احمر در راس هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وارد استان کرمانشاه شد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی دقایقی پیش به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی روند خدمت رسانی به زلزله زدگان در راس هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وارد استان کرمانشاه شد تا از نزدیک روند ارائه خدمات و فعالیت های امدادی را ارزیابی کند.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنین در جمع مصیبت دیدگان و زلزله زدگان حاضر خواهد شد تا با بازدید از مناطق خسارت دیده، به بررسی وضعیت موجود و مشکلات آنها بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از مسئولان جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی را در این سفر همراهی می کنند.