۰ نفر

لغو مرخصی سارقان و فروشندگان مواد مخدر

۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۲۳
کد خبر: 227899
لغو مرخصی سارقان و فروشندگان مواد مخدر

دادستان عمومی و انقلاب ایلام از برگزاری نشست فصلی دادستان‌های این استان با موضوع بررسی راه های تسهیل برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در پایانه مهران شعبه ویژه ای مستقر می شود و علاوه بر آن در ایلام کشیک های فوق العاده قضایی برقرار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، حشمت شریفی دادستان ایلام با تشریح اقدامات مجموعه قضایی استان ایلام در آستانه اربعین حسینی از نظارت کامل دستگاه قضایی استان به نحوه خدمت رسانی به زوار حسینی و رایزنی با دستگاه ها و سازمان های متولی در این مراسم و ارائه تذکرات لازم در خصوص انجام هر چه بهتر وظایف شان در قبال زائران، گفت: کار مجموعه قضایی در این مراسم باشکوه بیشتر نظارت بر حسن انجام امور خدمت رسانی به زائران و جلوگیری از کم کاری در این زمینه است و در کنار آن نیز با استقرار شعب ویژه و کشیک های فوق العاده سعی می کنیم زائران عزیز بابت امور و مشکلات جزئی معطل نشوند.

دادستان ایلام از لغو مرخصی سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در ایام برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین خبر داد و افزود: این تصمیم با هدف پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی در ایام حضور زائران در استان ایلام اتخاذ شده است.

وی مکاتبه و برگزاری جلسه با سازمان های ذی ربط در خصوص اصلاح و مرمت جاده ها و مسیرهای تردد زائران، نظارت کامل بر پارکینگ‌ها، جلوگیری از گران فروشی، تمهیدات پزشکی و بهداشتی مناسب و لازم و ... را از جمله هماهنگی های انجام شده دادگستری و دادستانی ایلام برای بهبود خدمت رسانی به زائران اربعین اعلام کرد.