۰ نفر

فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان، همدم سجده‌های عاشقانه‌ی شما

۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹
کد خبر: 227077
فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان، همدم سجده‌های عاشقانه‌ی شما

پیش از این اهالی مسجد در اقامه ی نماز از سجاده استفاده می کردند، ولی همواره جابه جایی سجاده، شستشو و پوشش ندادن همه ی سطح مسجد به دلیل معماری خاص آن، معضلی برای نمازگزاران به شمار می آمد.

 همزمان با پیشرفت های صنعت نساجی، تحولی عظیم و ایده ای جالب درصنعت فرش ماشینی ایجاد شد و آن، تولید فرش سجاده ای بود.

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان همگام با تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و با بیش ازحدود دو دهه سابقه در تولید فرش سجاده ای به یکی از موفق ترین تولیدکنندگان فرش سجاده ای برای مساجد، حسینیه ها و نمازخانه های داخل و خارج از کشور تبدیل شده است.

از مزایای فرش سجاده ای می توان به مشخص نمودن جهت قبله به نمازگزاران، منظم شدن صف های نماز جماعت، هماهنگی با نقشه ی ساختمانی مسجد، مفروش شدن همه ی مسجد و خالی نماندن مکانی از مسجد و عدم نیاز به کناره ی فرش اشاره کرد.

2

مجموعه فرش سجاده ای محراب نقش کاشان با استفاده بهترین دستگاه های روز دنیا نظیر CRT و استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نخ در صنعت نساجی با مشخصات )۱۰۰درصد اکرلیک، الیاف زمرد مشهد(بایر آلمان)، درجه یک، هیت ست شده، بدون پرز و بدون حساسیت)  توانسته است کالایی درجه یک با کیفیت و دوام عالی، با بیش از ۵۰ طرح گوناگون و رنگبندی خاص، محصولات خویش را روانه ی بازار رقابتی فرش سجاده ای نموده و رضایت و خرسندی مشتریان خود را جلب نماید و بدین ترتیب به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش سجاده ای در کشور تبدیل شود.

 فرش تشریفات و پشتی، با همان کیفیت بالای فرش سجاده ای و  تابلو فرش سفارشی، فرش یکپارچه و کالاهای مسجدی، جزء سایر محصولات فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، محسوب می شوند.

به پاس اطمینان و همراهی شما عزیزان، امکان خرید کالاهای مسجدی مورد نیاز شما نیز توسط شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، فراهم شده است. با مراجعه به سایت ما می توانید اقلام زیادی از کالاهای مسجدی از قبیل: محراب، منبر، کتیبه و دیوارپوش، سردرب، دیوارهای جداکننده(پارتیشن)، نمازخانه پیش ساخته و هدایای مسجدی از قبیل: بسته های عبادتی، انواع قاب، انواع سجاده و جانماز و سایر محصولات مسجدی را خرید نمایید.

 تیم مشاوره ی  فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، آمادگی خود را جهت مشاوره ی خرید فرش سجاده با بهترین کیفیت، متناسب ترین رنگ و زیباترین طرح برای مسجد شما اعلام می دارد.

همچنین جهت اطمینان شما از کیفیت ناب فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، امکان ارسال نمونه ی فرش سجاده ای و مشاهده فرش سجاده ای از نزدیک برای شما دوستان وجود دارد.

به گزارش ویرلن؛ اگر قصد دارید از مکان هایی که به دست مجموعه فرش سجاده ای محراب نقش کاشان  مفروش شده است بازدید کنید، کافی است با ما تماس بگیرید و محل سکونت خود را به ما اعلام کنید، تا نزدیک ترین مکان به محل سکونت شما، که به دست محراب نقش مزین به فرش سجاده  شده است را معرفی کنیم.

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان جهت افزایش قدرت خرید و رفاه حال شما مشتریان گرامی، طرح های زیر را در نظر گرفته است:

بن هدیه خرید فرش سجاده ای ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان با توجه به استقبال اهالی مسجد از محصولات خود، طرح ویژه ای را برای ائمه ی جماعات مساجد در نظر گرفته است.

این هدیه برای همه ی مساجد کشور بدون هیچگونه قرعه کشی انجام میگیرد.

با ثبت اطلاعات مسجد خود می توانید بدون قرعه کشی از هدیه ی محراب نقش یعنی بن خرید ۵ میلیون ریالی از محصولات شرکت”محراب نقش کاشان” شامل فرش سجاده ای، فرش تشریفات وکالاهای مورد نیاز مسجد همچون: فضاسازی مسجد، ساعت دیجیتال و هدایای مسجدی بهره مند شوید .

طرح تعویض سجاده فرش

شرکت فرش سجاده‎ای محراب نقش به منظور افزایش خدمات خود و حمایت و انجام وظیفه‌ در زیباسازی و ایجاد محیطی دلنشین و معنوی در مساجد، حسینیه‌ها، اماکن متبرکه و نمازخانه‎ها در نظر دارد فرش‌های قدیمی این اماکن، با هر اندازه، جنس و قدمت را بعد از برآورد ارزش مالی فرش با سجاده فرش‌های زیبا در طرح و جنس دلخواه متولیان و بانیان خیر این اماکن تعویض نماید. لازم به ذکر است ارزش مالی برآورد شده، از هزینه کلی سجاده فرش کسر خواهد شد.

متولیان و بانیان خیر میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با ما تماس گرفته تا مشاورین ما، راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سفارش طرح دلخواه

اگر طرح و نقش و رنگ بندی فرش سجاده ای مسجدی را می پسندید و دوست دارید برای مسجد، حسینیه یا نمازخانه محل کارتان از همان طرح، سجاده‌فرشی با کیفیت تهیه کنید و یا طرحی جدید در نظر دارید و می خواهید سجاده‎‌فرشی منحصر‌ به‌ فرد داشته باشید فقط کافیست نقشه طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا ما فرش مسجد را به سلیقه شما تولید کنیم. اگر نقشه ی طرح را ندارید عکس طرح را برای ما ارسال کنید. تا طراحان حرفه ای  شرکت فرش‌سجاده‌ای نقش‌محراب در کمترین زمان به تهیه نقشه سجاده‌فرش منحصر‌به‌فرد شما بپردازند. لازم به ذکر است که شرکت فرش‌سجاده‌ای محراب نقش به خاطر حسن انتخاب شما طرح و نقشه‌ی دلخواه شما را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

روش های متنوع فروش

ممم

فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان در نظر دارد برای تسهیل در امر خرید سجاده فرش  برای متولیان و دوستداران این حریم الهی متناسب باهر توان مالی ، محصولات خود را عرضه کند. رضایت مشتریان محراب نقش همواره از اهداف این شرکت بوده است، لذا با خرید نقدی تخفیف قابل ملاحظه ای برای شما منظور می گردد، و یا در صورت لزوم به صورت اقساط چند ماهه قادر به همکاری با شما خریداران عزیز است.

مشاوره رایگان

چه نوع فرش سجاده ای برای مساجد با ساختار سنتی مناسب است؟

سجاده فرش با چه رنگی فضای مسجد را با نشاط می کند؟

آیا برای مساجدی که قبله ی آنها زاویه دارد سجاده فرشی بافته می شود؟

جنس نخ مناسب سجاده فرش چیست؟

متولیان، مسئولین و خیرین محترم! اگر قصد خرید فرش سجاده ای برای مسجد، حسینه یا نمازخانه ی خود را دارید و به دنبال سجاده‌ فرشی هستید که مکان شما را تبدیل به محیطی بانشاط و سرشار از معنویت کند و احساس می‌کنید برای انتخاب مناسب ترین سجاده فرش نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره‌ی رایگان بهره‌مند شوید. شرکت فرش سجاده‌ای نقش‌محراب کاشان با سابقه‌ای حدود دو دهه مفتخر است، در تهیه‌ی بهترین و مناسب‌ترین فرش سجاده ای، مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

همکاری با شرکت تولید فرش سجادی ای محراب نقش کاشان

شرکت فرش سجاده‌ای نقش محراب کاشان در نظر دارد جهت تکمیل کادر بازاریابی خود اقدام به جذب نیرو در این بخش نماید .علاقمندان به همکاری می‌توانند اطلاعات خود را در قسمت فرصت همکاری در سایت محراب نقش ثبت نمایند.

محراب نقــش کاشان، همدم سجده های عاشقانه

جهت مشاهده محصولات فرش سجاده ای محراب نقش کاشان  به وب سایت ما و یا کانال تلگرامmehrabnaghsh@  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۶ و  ۰۹۱۳۳۸۹۹۵۱۹ تماس بگیرید.