۰ نفر

حضور نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ایام اربعین

۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰
کد خبر: 227024
حضور نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ایام اربعین

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در ایام اربعین با تمام ظرفیت در مرزهای چهارگانه با تمرکز بر مرز مهران حضور دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شبستان ، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، صبح امروز(1 آبان) در مهران با تأکید بر اینکه از تردد زوار بدون مدارک معتبر ازجمله گذرنامه و روادید کشور عراق در ایام اربعین حسینی جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: تردد زوار اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه باید همراه با اسناد معتبر باشد.

وی، بابیان اینکه چهار مرز زمینی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی آماده پذیرایی از زوار هستند، تصریح کرد: زائران اربعین حسینی باید بر اساس تقسیم‌بندی استانی که صورت گرفته و مرزهای اعلام‌شده به تفکیک استان‌های محل اقامت، به مرزهای چهارگانه مراجعه کنند.

 فرمانده نیروی انتظامی کشور، با تأکید بر اینکه زائران حسینی باید گذرنامه و روادید کشور عراق را از شهرهای مبدأ تهیه کنند، تصریح کرد: در مرزهای چهارگانه به‌هیچ‌وجه این مدارک صادر نمی‌شود و زائران باید قبل از مراجعه به مرزها، مدارک موردنیاز را تهیه کنند.

سردار اشتری، با اشاره به اینکه  کارهای مناسب زیرساختی در مرزهای ۴گانه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف انتظامی، ترافیکی، امنیتی در ایام اربعین حسینی در مرزهای چهارگانه با تمام ظرفیت حضور خواهد داشت.

وی، خاطرنشان کرد:  هرچه به اربعین نزدیک‌تر می‌شویم آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی جهت کنترل مرز بیشتر نمود پیدا می‌کند.

سردار نورعلی یاری، فرمانده نیروی انتظامی ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: 47 ایستگاه تلفیقی پلیس در مسیر 150 کیلومتری حمیل تا مهران برای نظارت بر تردد در ایام اربعین مستقر می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام  نیز در جلسه ستاد اربعین در مهران، ابراز کرد: دستگاه ها از جزیره ای عمل کردن خودداری کنند تمامی تصمیمات باید با هماهنگی ستاد اربعین استان باشد

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی کشور به‌منظور بازدید و بررسی وضعیت انتظامی، امنیتی و ترافیکی زائران اربعین در رأس هیئتی از مسئولان و روسای پلیس‌های تخصصی ناجا با استقبال استاندار و مسئولان استانی از طریق فرودگاه شهدا ایلام وارد این استان شد.