۰ نفر

تفحص از فرودگاه امام(ره) کلید خورد

۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
کد خبر: 226751
تفحص از فرودگاه امام(ره) کلید خورد

عضو کمیسیون عمران از بررسی تحقیق و تفحص از فرودگاه امام خمینی(ره)در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از تحقیق و تفحص از فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این تفحص سال گذشته با 6 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده بود.

وی با بیان اینکه این تفحص به کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع شده است، افزود: موضوع تفحص از فرودگاه امام خمینی(ره) درباره فاز توسعه این فرودگاه  است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تفحص مذکور 20 محور دارد، گفت: نحوه برگزاری مناقصه، میزان پیشرفت پروژه، برنامه زمان‌بندی پروژه، علت کندی پیشروی پروژه و همچنین سوال درباره جزئیات پروژه مذکور از جمله محور‌های این تفحص است.

علوی با بیان اینکه در جلسه اخیر کار‌گروه حمل و نقل کمیسیون عمران مسئولان پروژه و فرودگاه امام خمینی(ره) برای ارائه توضیحات حضور یافتند، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا مسئولان فرودگاه سوالات و محور‌های تفحص را بررسی کرده و تا پایان هفته جاری پاسخ‌های خود را به کمیسیون واصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه قرار است پس از بررسی پاسخ‌های مسئولان پروژه و فرودگاه امام در کار‌گروه حمل و نقل گزارشی به صحن کمیسیون عمران ارائه شود، اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم، در صورتی که اعضای کمسیون با تفحص موافقت کنند این تفحص به صحن علنی مجلس ارجاع داده می شود و در غیر این صورت تفحص از دستور کار خارج می‌شود.