۰ نفر

اصناف نقش بی‌بدیلی در تامین ادوات دفاع مقدس داشتند

۳ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۹
کد خبر: 221441
اصناف نقش بی‌بدیلی در تامین ادوات دفاع مقدس داشتند

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف نقش قابل توجه و بی‌بدیلی در تامین ادوات جنگی در ۸ سال دفاع مقدس داشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران امروز در همایش "اصناف طلایه‌داران دفاع مقدس"، اظهار داشت: اصناف کشورمان با بیش از 3.5 میلیون رای و 7 میلیون دانش‌آموز و دانشجو بخش عظیمی از مردم کشورمان را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: اصناف کشور از سال 43 با همراهی امام(ره) و همچنین با حضور در 8 سال دفاع مقدس نقش خود را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثابت کردند و این همراهی تا به امروز ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: اصناف نقش قابل توجه و بی‌بدیلی در تامین ادوات جنگی در 8 سال دفاع مقدس داشتند و 11 هزار شهید به کشور تقدیم کردند.

فاضلی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور اصناف بیمه شده و این بخش نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته است. بسیج امروز به عنوان یک نیروی کارآمد در دل اصناف جای خود را پیدا کرده است.

وی گفت: تقویت بسیج در کشور امروز باید اصل باشد و با وجود اینکه بسیج امروز در اتحادیه صنفی حضور مناسبی دارد و اصناف با آنها هم خو هستند باید هم خوتر شوند.

رئیس اتاق اصناف ایران در پایان خاطرنشان کرد: اصناف نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد و حتماً در رسیدن به این اهداف اثرگذار خواهند بود.