۰ نفر

فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در شهریور ماه

۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰
کد خبر: 213611
فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها در شهریور ماه

سازمان وظیفه عمومی ناجا تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریورماه 1396هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها درشهریور ماه 1396به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد:تمام مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ 96/6/1 دریافت کرده اند ، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، براساس این گزارش، تمام مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال 96 در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

گفتنی است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

شایان ذکر است، مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir فهرست مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.