۰ نفر

برای نخستین بار در زنجان شهردارزن منصوب شد

۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴
کد خبر: 213047
برای نخستین بار در زنجان شهردارزن منصوب شد

سمانه شاددل ، به عنوان اولین شهردار زن به سمت شهردار منطقه 2 زنجان منصوب شد.

محمد مرادی افزود: در اجرای ساختار سازمانی مصوب جدید شهرداری زنجان و در جهت تقویت ساختار تشکیلاتی و اداری و استفاده از همه ظرفیت های موجود، ساختار جدید تشکیلاتی شهرداری زنجان اعلام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: بر اساس ضوابط مورد عمل و با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی ساختار و مدنظر داشتن نیازهای سازمانی در ارائه خدمات بهینه به شهروندان، در قالب پنج معاونت 19سطح مدیریت ستادی و سه شهرداری منطقه و 10سازمان وابسته مطابق با عناوین جدید جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: تغییرات انجام شده در شهرداری در راستای الزام سازمان متبوع مبنی بر تطبیق و اجرای ساختار سازمانی جدید و با توجه به عناوین جدید مصوب سازمانی پیش بینی شده و شرایط احراز هر یک از این پست ها اقدام شده است.

وی یادآوری کرد: بر این اساس معاونت فنی و عمرانی قبلی به 'معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری' (از ترکیب و تلفیق 2 حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک)، معاونت اداری و مالی قدیم به 2 حوزه 'معاونت مالی و اقتصادی' (در جهت تقویت و ایجاد منابع درآمدی پایدار و توجه به حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری ) و 'معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی' ( به جهت اهمیت امر برنامه ریزی در بودجه، تشکیلات، تحول و نظارت و ارتقاء بهره وری منابع انسانی مجموعه شهرداری) تفکیک و تغییر عنوان یافته است.

مرادی افزود: در این راستا ضمن بازبینی مجدد در ساختار تشکیلاتی هر یک از معاونت ها، حوزه های مدیریتی و ادارات و سازمان های تابعه مذکور و انطباق عناوین و شرایط با عناوین جدید مصوب شده در ساختار مذکور تغییراتی در برخی از حوزه ها اعمال شد.

 سمانه شاددل، پیش از این به مدت چهار سال مسئولیت معاونت حمل و حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان را برعهده داشت.

مطابق با چارت جدید، شهردای زنجان دارای پنج معاونت، ۱۹ مدیریت ستادی و سه منطقه شهرداری و همچنین ۱۰ سازمان وابسته خواهد بود.

شهر زنجان بر اساس سرشماری سال 1395حدود 430 هزار نفر جمعیت دارد.