۰ نفر

عارف: جوانگرایی کابینه، دغدغه ماست

۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۴
کد خبر: 203665
عارف: جوانگرایی کابینه، دغدغه ماست

معاون پارلمانی رئیس جمهوری و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم از کابینه دوازدهم گفتند.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم سیدرضا نیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون فضایی که بوده اینکه رییس جمهور در حال ارزیابی کابینه جدید است؛ اما در خصوص مصادیق، چیزی عنوان نشده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی درباره دیدار رییس جمهور با فراکسیون امید گفت: همواره فراکسیون های مختلف با رییس جمهور دیدار دارند اما فعلا زمان دیدار فراکسیون امید با روحانی مشخص نشده است.

دیدار فراکسیون امید با روحانی

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید هم عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم سیدرضا نیری با اشاره به شخصیت وی اظهار کرد: آقای نیری چهره ای برجسته و خدوم بود که همه عمر خود را در راه آرمان های انقلاب گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در منطقه به ویژه آزادسازی موصل گفت: تحولات منطقه قابل پیش بینی بود به این دلیل که حق پیروز است. انسجام خوبی که دوستان ما در منطقه دارند، نوید بخش بسته شدن پرونده تروریسم در منطقه است.

عارف همچنین با اشاره به جزییات دیدار فراکسیون امید با روحانی در آینده تصریح کرد: اعتقاد داریم که برجستگی های دولت دوم آقای روحانی باید از لحاظ پاسخگویی به مطالبات مردم بیشتر باشد. مطالبات مردم روشن است و روحانی هم تعهد کرده و ما هم برای عمل به تعهدات و به خصوص جوانگرایی در خدمت وی هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: جوانگرایی و دادن سهم بالاتر به زنان در مدیریت کلان اجرایی از دغدغه های ما بوده است.

عارف همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمان دیدار فراکسیون امید با رییس جمهور چه زمانی خواهد بود اظهار کرد: زمان این دیدار به زودی و طبیعتا پیش از تشکیل کابینه جدید خواهد بود