۰ نفر

تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان کنکور تمدید شد

۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۱
کد خبر: 201955
تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان کنکور تمدید شد

معاون احضار واعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت : مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت که در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده اند ، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا نوزدهم مهرماه امسال تمدید کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رحمان علیدوست در این باره گفت :کلیه مشمولان غیر غایب دارای مدرک تحصیلی کاردانی ، پیش دانشگاهی و دیپلم که در کنکور سال 96 شرکت کرده اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ماه های تیر ، مرداد و شهریور ماه سال جاری می باشند، می توانند برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از مشمولان تا تاریخ 19 مهر ماه امسال خواهد بود، افزود: متقاضیان پس از گذشت یک هفته از ثبت درخواست خود، می توانند از طریق دفاتر مذکور برگ جدید تاریخ اعزام خود را دریافت کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: به درخواست تمدید موعد اعزام به خدمت مشمولان غایب رسیدگی نخواهد شد و این دسته از مشمولان می بایست در تاریخ های تعیین شده ، به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح درج شده است، حضور یابند.