۰ نفر

استقرار ۱۴۰ آتش‌نشان در مصلای تهران

۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۸
کد خبر: 201765
استقرار ۱۴۰ آتش‌نشان در مصلای تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه ۱۴۰ آتش‌نشان برای تامین ایمنی مراسم نماز عید فطر در ۲۱ نقطه از مصلای تهران مستقر می‌شوند، گفت: همچنین در این استقرارها از ۱۰ آتش‌نشان خانم داوطلب نیز کمک گرفته می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آنا، سید جلال ملکی درباره تامین ایمنی مراسم نماز عید فطر در مصلی تهران اظهار کرد: مانند همیشه تامین ایمنی مراسم نماز عید فطر در مصلی تهران به سازمان آتش‌نشانی تهران سپرده شده به همین منظور علاوه بر آماده‌باش کامل 130 ایستگاه آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان با استفاده از 25 دستگاه خودروی سنگین و 15 دستگاه موتورسیکلت در 21 نقطه از داخل و خارج مصلی، شبستان‌ها، خیابان‌ها و معابر اطرف مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: استقرارها از ساعت 3 بامداد روز عید تا پایان مراسم، تخلیه کامل مصلی و عادی شدن تردد در معابر اطراف صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی نیز با خودروهایی که در اختیار دارند در این حین ضمن گشت‌زنی، اوضاع ایمنی محدوده را کنتزل خواهند کرد، در این استقرارها 140 آتش‌نشان حضور خواهند داشت؛ از این تعداد 30 نفر به صورت نیروی پیاده و 10 نفر از بانوان آتش‌نشان داوطلب با خاموش‌کننده دستی حضور خواهند داشت.

ملکی عنوان کرد: پیشاپیش با عرض تبریک عید سعید فطر از تمامی شهروندانی که در مراسم نماز عیدفطر حضور پیدا می‌کنند، تقاضا داریم مانند همیشه همکاری لازم با نیروهای امدادی را داشته باشند، در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته، به افراد سالخورده و خردسال کمک کرده و مراتب را به سامانه 125 یا نیروهای مستقر اطلاع دهند.