۰ نفر

واکنش معاونان رییس جمهوری به حواشی روز قدس +عکس

۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۰
کد خبر: 201552
واکنش معاونان رییس جمهوری به حواشی روز قدس +عکس

سه عضو دولت یازدهم در واکنش به اهانت عده اندکی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در راهپیمایی روز جهانی قدس، در پیام های جداگانه ای در حساب توئیتری خود نوشتند: اقدام زشت نمی تواند وحدت ملی و حمایت قاطع از رئیس جمهوری را خدشه دار کند.

روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس روز وحدت و اتحاد جهان اسلام برای مقابله با جنایات صهیونیست ها، عده ای همزمان با حضور رئیس جمهوری، معاون اول و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان، شروع به سردادن شعارهایی کردند که این وحدت و انسجام ملی را مورد هدف قرار داده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، از این رو معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به این اقدام، نوشت: اقدام زشت عده قلیلی با هتاکی و توهین به رئیس جمهوری نمی تواند وحدت ملی، اقتدار مردم ایران و حمایت قاطع از آقای روحانی را خدشه دار کند.

واکنش به حواشی روز قدس

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نیز در حساب توئیتری خود نوشت: ‏وحدت‌شکنی در روز قدس همگامی با تلاش‌های بی‌وقفه اشغالگران قدس برای انحراف جهان اسلام از مساله فلسطین است.

واکنش به حواشی روز قدس

همچنین زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: توهین به رئیس جمهوری در روز قدس، پاسخ ناشایست افراط گرایان به انتخاب عقلائی و اعتماد ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم در این باره واکنش نشان داد و گفت: اهانت به رئیس جمهوری، معاون اول و نایب رییس مجلس، آن هم در روزی که نماد وحدت علیه دشمنان اسلام است مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است !