۰ نفر

اهدای ۲.۵میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه عسل

۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶
کد خبر: 199506
اهدای ۲.۵میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه عسل

در برنامه ماه عسل امشب علیخانی ضمن ارائه چکی به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان از محل جمع آوری کمک‌های مردمی به این برنامه، ماجرای زندگی دو خانم تحت پوشش طرح محسنین را روایت کرد.

برنامه امشب ماه عسل با حضور مجری طرح نیکوکاری محسنین و همچنین دو فردی که تحت حمایت این طرح قرار گرفته بودند روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، احسان علیخانی در ابتدا به کمک دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مردم به ماه عسل برای آزادی زندانیان سخن گفت و سپس چک این مبلغ را به مجری طرح محسنین تقدیم کرد و قرار شد شرایط آزادی زندانیان هر چه زودتر فراهم شود.

در بخش دیگری از این برنامه دو خانم مهمان ماه عسل شدند که داستان زندگی خود را در چند سال اخیر تعریف کردند، اما دوربین ماه عسل آن‌ها را از نزدیک نشان نمی‌داد.

یکی از این خانم‌ها به این موضوع اشاره کرد که ده سال است شوهرش بیمار شده و نمی‌تواند کار کند و آن‌ها به اندازه‌ای با مشکلات مالی روبرو شده بودند که حتی صاحب خانه نیز آن‌ها را از منزلی که در آن جا سکونت داشتند بیرون کرد.

خانم دیگری که در ماه عسل امشب با علیخانی به گفتگو پرداخت به این موضوع اشاره کرد که حدود ۵ سال است که همسرش رفته و دیگر او را ندیده‌اند و گفت که همسرش هیچ گاه برای خانواده اشان کاری انجام نداده است.

خانمی که در ابتدا مهمان ویژه برنامه ماه رمضان شبکه ۳ شد به این موضوع اشاره کرد که مدت ۶ ماه در بیابان با نور فانوس زندگی می‌کردند و نان خشک را در آب جوش قرار می‌دادند و آن را به عنوان غذا می‌خوردند.

در ادامه برنامه مهدی و فاطمه بچه‌های این دو خانم روی صحنه حاضر شدند و بنا به درخواست علیخانی از آرزوهای خود سخن گفتند.

فاطمه به این موضوع اشاره کرد که آرزو دارد عمو پورنگ را از نزدیک ببیند و علیخانی نیز در جواب او قول داد که همین امشب با این مجری محبوب تماس بگیرد و به این نکته اشاره کرد که او به اندازه‌ای با معرفت است که به‌طور یقین قبول می‌کند زمانی را برای دیدار با این دختر بچه اختصاص دهد.

فاطمه همچنین از پیاده رفتن به‌سوی کربلا برای اولین بار سخن گفت و این که وقتی معلمش برای نخستین مرتبه برای او جشن تولد گرفت، احساس بسیار خوبی را تجربه کرد.

در بخش دیگری از ماه عسل مهدی هم ضمن اشاره به ارتباط با حامی خود گفت: ورزش را شروع کرده‌ام و آرزو دارم بتوانم مدال المپیک را دریافت کنم.