۰ نفر

پذیرفته‌شدگان آزمون آموزش و پرورش از مهر ۹۷ استخدام می‌شوند

۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۲۸
کد خبر: 197999
پذیرفته‌شدگان آزمون آموزش و پرورش از مهر ۹۷ استخدام می‌شوند

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی صلاحیت حرفه‌ای و کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آبان ماه سال گذشته آموزش و پرورش را تشریح کرد.

دکتر نعمت الله موسی‌پور در این باره اظهار کرد: دوره پذیرش رسمی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته، مهرماه سال 96 است و یکسال به طول می‌انجامد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: این افراد از مهرماه همزمان با شروع دوره‌های آموزشی وارد مدارس می‌شوند. برای ورود این افراد به دوره‌های آموزشی یک دوره آمادگی چهار تا شش هفته‌ای درنظر گرفته شده است که احتمالا از 15 مرداد ماه شروع می شود و تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این دوره برگزار می‌شود تا پذیرفته شدگان برای فعالیت عملی تدریس آمادگی کسب کنند عنوان کرد: دوره یکساله رسمی صلاحیت حرفه‌ای همزمان با فعالیت در مدرسه استمرار پیدا می‌کند.

موسی پور درباره زمان صدور احکام استخدامی این افراد افزود: احکام استخدامی پذیرفته شدگان از مهر سال 97 و پس از اتمام دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی صادر می‌شود. این افراد از مهر امسال با هدف کارآموزی وارد مدارس می‌شوند و مدرسه محیط کارآموزی آنها خواهد بود و دوره‌های نظری را در دانشگاه می‌گذرانند.

وی درباره هزینه دوره آمادگی که در تابستان برگزار می‌شود گفت: دانشجویان باید در تابستان چهار واحد آموزشی بگذرانند. هر تصمیمی درباره هزینه ‌های آموزش دوره‌ها اتخاذ شود درباره این کارگاه‌ آموزشی هم مصداق پیدا می‌کند.