۰ نفر

رییس جمهور به دیدار مراجع عظام تقلید رفت

۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴
کد خبر: 195601
رییس جمهور به دیدار مراجع عظام تقلید رفت

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه وارد قم شد و از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس جمهوری دراین سفر ضمن زیارت بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س)و حضور درمسجد مقدس جمکران با برخی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری ، علوی وزیر اطلاعات و حسام الدین آشنا وی را در این سفر همراهی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته نیز در سفری به قم علاوه بر زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با مراجع عظام تقلید نیز دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر پنجشنبه در بدو ورود به قم از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی استان قم مورد استقبال قرار گرفت.

تشرف رییس جمهوری به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)

رییس جمهور پس از ورود به قم ، بلافاصله به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شد و در فضایی معنوی و همراه با زائران و مجاوران آستان مقدسه کریمه اهل بیت(ع(، این بارگاه نورانی را زیارت کرد.

دکتر روحانی همچنین با حضور بر مزار علما، مراجع و شخصیت هایی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدفون هستند ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

دیدار با چهار تن از مراجع عظام تقلید

رییس جمهور همچنین در ادامه سفر کوتاه خود به قم ، با حضرات آیات عظام "صافی گلپایگانی" ، "وحید خراسانی" ، "شبیری زنجانی" و "مکارم شیرازی" در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.