۰ نفر

صنایع پایین‌دستی پتروشیمی امیدوار به دولت‌ دوازدهم

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۹
کد خبر: 194545
صنایع پایین‌دستی پتروشیمی امیدوار به دولت‌ دوازدهم

اتحادیه سراسری صنایع پایین دستی پتروشیمی در پیامی حماسه بزرگ حضور در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب را به آحاد ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روابط عمومی  اتحادیه سراسری صنایع پایین دست پتروشیمی در پیامی به ملت ایران بابت خلق حماسه بزرگ حضور در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایرانیان غیور و قهرمان پرور

حضور پرشور شما در ایجاد یک حماسه سیاسی دیگر برای کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی سرآغاز دوره ای جدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تنومند تر شدن بنیان آن برای دستیابی به همه اهداق مترقی و متعالی این انقلاب است.

بی تردید انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آزمون بزرگی بود برای ترسیم چهره امیدوار و پر طراوت ایران اسلامی در پیشگاه همه جهانیان که به لطف پرودگار همچون گذشته ملت بزرگوار ایران از آن پیروز بیرون آمدند .

با حضور پر شور ملت ایران در پای صندوق های رای به دنیا ثابت شد که رشد اندیشه سیاسی و تاکید بر مردم‌سالاری دینی ایرانیان ، حقیقت انکار ناپذیری است که اکنون به اثبات رسید و خط بطلانی شد بر همه توهم ها و شیطنت هایی که دشمنان این مرز و بوم برای خود بافته بودند.

با آرزوی سلامتی و پیروزی برای ملت غیور و قهرمان پرور ایران انتخاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی‌ به عنوان متنخب مردم شریف کشور و اخذ اکثریت آراء در این انتخابات را تبریک گفته و آرزوی توفیق ایشان  برای تحقق اهداف و برنامه های تبیین شده در ۴ سال آینده را خواستاریم .

امید است رییس جمهور دولت دوازدهم با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است ضمن توجه ویژه به زنجیزه تکمیلی صنعت پتروشیمی کشور، برای اشتغال روز افزون جوانان این مرز و بوم از این مسیر در 4 سال آینده طرحی نو در اندازد.