۰ نفر

«ناطق نوری» از «حسن روحانی» حمایت کرد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۱۱
کد خبر: 191662
 «ناطق نوری» از «حسن روحانی» حمایت کرد

«علی اکبر ناطق نوری» روز پنجشنبه گفت: حسن روحانی را نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری می دانم.

وی در نشستی با اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام(ره) و رهبری استان قم در تهران گفت: با توجه به آشنایی با همه نامزدها و سوابق آنان، ضمن احترامی که برای همه آنها قایل هستم، شخص آقای حسن روحانی را اصلح دانسته و می دانم، همانطور که مرحوم آیت الله هاشمی نیز در انتخابات سال 92 و حتی پس از آن، حمایت خویش را از ایشان بارها اعلام داشته اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، طبق گفته یک مقام آگاه، این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به سوء استفاده رسانه های بیگانه از فضای انتخابات، همگان را به دقت در گفتار و رفتار دعوت می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه جناح های مختلف پس از قرارگیری در مسند مسئولیت، افراد جناح مقابل را در سطوح مختلف کاری، کنار می گذارند در حالی که نیروهای مفید در هر جناحی که باشند باید از توانایی و پتانسیل آنان در جهت رشد کشور استفاده کرد.

ناطق نوری گفت: من تاکنون در مواجهه با بسیاری از حرف های نادرست و تهمت هایی که به من زده شده سکوت کرده ام و دلیل آن حفظ وحدت، جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و ممانعت از سودجویی دشمنان انقلاب و نظام بوده است.

وی گفت: سهم خواهی و انحصار طلبی افرادی که از نامزدها حمایت می کنند، کاری بسیار نادرست و موجب بروز مشکلات فراوان است.

همچنین جزییاتی از نشست عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با کمیته روحانیون حامی حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان های مختلف کشور را به نقل از این مقام آگاه روایت کرد.

بر اساس این گزارش، «ناطق نوری» در این نشست گفت: انتخابات از افتخارات نظام و مظهر دمکراسی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز نسبت به آن تاکید فراوان داشته و دارند.

وی گفت: حضور حداکثری مردم هدفی مهم و بسیار حائز اهمیت است، آن هم در این شرایط که در منطقه اتفاقاتی با واسطه یا بی واسطه علیه کشور می افتد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم همیشه نشان داده اند که حضورشان در جهت علاقه به نظام و کشورشان بوده و نقش روحانیت در به صحنه کشاندن مردم بسیار مهم است.

ناطق نوری ادامه داد: خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرار گیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند.

وی گفت: جناب آقای روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام کردند که قصد دارند مشکلات و مسائل خارجی را حل نمایند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازند.

ناطق نوری تصریح کرد: انشاء الله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتوانند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و دیگر مسائل را در راس برنامه ها قرار داده و درصدد حل آن برآیند.

وی تاکید کرد: مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی های دروغین آگاه باشند.