۰ نفر

ورود سامانه جدید بارشی از شنبه

۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۴۸
کد خبر: 190179
ورود سامانه جدید بارشی از شنبه

ادامه فعالیت سامانه بارشی کنونی و ورد یک سامانه جدید از شنبه، سبب بروز رگبار گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در بخش های زیادی از کشور می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی کشور گزارش کرد امروز (پنجشنبه) فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی ادامه می یابد.

عصر امروز و همچنین امشب در استان های واقع در دامنه جنوبی البرز، نواحی مرکزی، برخی مناطق دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، شرق و جنوب شرق کشور بویژه استان های مرکزی مانند قم، شمال استان اصفهان و جنوب شرق استان تهران رگبار گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

عصر فردا (جمعه) سواحل دریای خزر، استان های واقع در دامنه جنوبی البرز، مناطقی از شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از مرکز، شرق و جنوب شرق رگبار گاهی رعد و برق و وزش باد را خواهد داشت.

از شنبه ورود موج جدید بارشی سبب می شود در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی، امتداد رشته کوه زاگرس و مناطقی از مرکز و جنوب شرق کشور بارندگی به شکل رگبار رخ دهد که گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه است.

از شنبه نیز دمای سواحل دریای خزر افزایش می یابد.

انتظار می رود در سه روز آینده نیمه شرقی ایران بویژه منطقه زابل وزش باد شدید داشته باشد که سبب کاهش دید می شود و در ساعت های شبانگاهی گاهی با گرد و خاک همراه است.

امروز خلیج فارس مواج است.

** پیش بینی وضع هوای پایتخت

امروز آسمان تهران ابری است و در اواخر وقت رگبار آغاز شود.

بیشینه دمای هوای پایتخت امروز 20 و فردا 21 درجه سانتیگراد است و شنبه به 22 درجه سانتیگراد می رسد.

ساکنان تهران فردا و پس فردا در ساعت هایی با رگبار و وزش باد روبرو می شوند.