۰ نفر

ترافیک در همه محورهای استان البرز سنگین است

۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۴۰
کد خبر: 185168
 ترافیک در همه محورهای استان البرز سنگین است

رئیس پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک خودروها در تمام محورهای مواصلاتی و جاده های ورودی به این استان سنگین است.

سرهنگ رضا گودرزی عصر روز شنبه افزود: از ساعت 14 امروز تردد خودروها در محور کرج- چالوس از شمال به جنوب یکطرفه شد که هم اکنون با ترافیکی سنگین در این محور روبرو هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ضمن اینکه از مسافران نوروزی خواست تا بازگشت خود به مبدا را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند، اظهار داشت: همچنین ترافیک خودروها در محورهای آزادراه کرج- قزوین و اتوبان کرج- تهران در لاین جنوبی پرحجم است.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات و محور کرج- چالوس در صبح امروز شاهد بارش های برف و باران بودیم که منجر به وقوع چند تصادف شد، گفت: از ساعت 14 امروز که تردد خودروها به صورت یکطرفه انجام می شود خوشبختانه دیگر تصادفی اتفاق نیافتاده است.

گودرزی در خصوص زمان یکطرفه بودن این مسیر، افزود: آزادشدن تردد خودروها به صورت 2 طرفه در مسیر کرج- چالوس بستگی به حجم ترافیک دارد همانطور که در روز گذشته قرار بود که تا ساعت 3 بامداد شنبه مسیر به جنوب یکطرفه باشد ولی به دلیل بارندگی و همچنین کم شدن حجم ترافیک، ساعت 1 بامداد تردد آزاد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.