۰ نفر

دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌ شهدای «لشکر فاطمیون»

۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳
کد خبر: 184592
دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌ شهدای «لشکر فاطمیون»

شب گذشته و در خلال دیدارهای نوروزی مقام معظم رهبری جمعی از خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 شب گذشته (7 فروردین 1395) جمعی از خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، این دیدار ساعاتی پیش از نماز مغرب آغاز و با اقامه نماز به امامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پایان پذیرفت.

مقام معظم رهبری در این دیدار صمیمی با هر خانواده شهید مدت زمانی را به گفت‌وگو پرداخته و احوال آن‌ها را جویا شدند و مسائل و سخنان و حرف دل آنها را شنیدند.

امام خامنه‌ای سپس با سخنرانی در جمع خانواده شهدای لشکر فاطمیون اظهار داشتند: هر مکتبی که بتواند انسان‌هایی را تربیت کند که در هنگام ضرورت جان‌شان را فدا کنند، آن مکتب موفق است.

ایشان در ادامه فرمودند: این جوان‌ها با فداکاری‌شان نشان دادند که مکتب‌شان یک مکتب انسان‌ساز است.

مقام معظم رهبری در ادامه خطاب به خانواده شهدای فاطمیون حاضر در این دیدار فرمودند: شما خانواده صبور شهدا ذخیره اسلام هستید، خدا ان‌شالله سایه شما را از سر ما کم نکند. خدا قدر شهدای شما را به ما بشناساند و ما را قدردان شما قرار دهد.

نخستین دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون با امام خامنه‌ای هشتم فروردین ماه سال گذشته در حرم مطهر رضوی برگزار شده بود.