۰ نفر

هوای تهران امروز سالم است

۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵
کد خبر: 184575
هوای تهران امروز سالم است

نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران، بیانگر برقراری شرایط سالم کیفی هوا در روز جاری (سه شنبه) است و انتظار می‌رود شرایط مطلوب کیفی هوا (شرایط پاک) در روز چهارشنبه برقرار شود.

 پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، حاکی از وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) در برخی ساعات طی روز جاری (سه شنبه 8 فروردین)، بوده و به تدریج از شبانگاه بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس این گزارش، با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز چهارشنبه 9 فروردین، طی برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 11 متربر ثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود. این شرایط کمابیش در روز پنجشنبه 10 فروردین، ادامه داشته و در برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد شدید و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود. همچنین دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا بر برقراری شرایط سالم کیفی هوا در روز جاری (سه شنبه) دلالت کرده و انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا (شرایط پاک) در روز چهارشنبه برقرار شود.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای تهران در  24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 61 و در شرایط سالم بوده است.