۰ نفر

وزیر دادگستری: چابهار با تلاش مردم و مسئولان پیشرفت خوبی کرده است

۴ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۰۶
کد خبر: 184155
وزیر دادگستری: چابهار با تلاش مردم و مسئولان پیشرفت خوبی کرده است

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در سفر به سیستان و بلوچستان و در جریان بازدید از بنادر چابهار و کنارک واقع در سواحل مکران گفت: چابهار با تلاش مردم و مسئولان پیشرفت خوبی داشته و زیرساخت های آن در حال تکمیل شدن است

جت الاسلام المسلمین مصطفی پورمحمدی امروز جمعه در جمع مردم و مسئولان در چابهار اظهار داشت:

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بندر شهید بهشتی چابهار نقش موثری در توسعه سیستان وبلوچستان دارد و می تواند موجب رونق این منطقه شود.

وزیر کشور به همراه استاندار و مسئولان استان سیستان و بلوچستان از مناطق تفریحی، گردشگری و تاریخی بنادر چابهار و کنارک واقع در سواحل مکران دیدن کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز در این بازدید اظهار داشت: نگاه دولت به این استان عوض شده است و بزودی تحولات عظیمی در منطقه شکل خواهد گرفت.

علی اوسط هاشمی گفت: بندر شهید بهشتی چابهار آماده افتتاح است و بزودی مرحله نخست آن با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان های چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر نیز از حضور وزیر دادگستری در شهرهای چابهار و کنارک قدردانی کرد.

عبدالغفور ایران نژاد افزود: چابهار و کنارک در سواحل زیبای مکران به عنوان مناطق بکر گردشگری برای هر توریست داخلی و خارجی جذاب هستند.

وی گفت: با همت دولت زیرساخت های چابهار و کنارک برای جابجایی کالا در حال آماده سازی است که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایرنا وزیر دادگستری از روز گذشته (پنجشنبه) به بنادر چابهار و کنارک واقع در جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

شهرستان چابهار با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.