۰ نفر

معاون استاندار خراسان رضوی:

انجام بیشتر پروازهای لغو شده فرودگاه مشهد تا پایان امروز

۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸
کد خبر: 177800
انجام بیشتر پروازهای لغو شده فرودگاه مشهد تا پایان امروز

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد:‌ بیشتر پروازهای لغو شده فرودگاه مشهد تا پایان امروز (یکشنبه) انجام می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد، محمدحسن واحدی که به نمایندگی از استاندار در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حضور یافته بود، ضمن گفت و گو با مسافران و شنیدن مطالبات و خواسته های آنان، در جلسه ای دستورهای لازم را برای حل مشکلات صادر کرد.

وی با اشاره به لغو چهار پرواز مشهد - تهران از سوی شرکت تابان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد مسافران این پروازها با همکاری سایر شرکتهای هواپیمایی به تهران اعزام شوند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: یک فروند هواپیمای شرکت تابان نیز به منظور انتقال مسافران از تهران اعزام شده که ساعت 13 امروز این پرواز انجام می شود.

واحدی گفت: مسافران پرواز اصفهان نیز که پروازشان به دلیل شرایط نامناسب جوی لغو شده بود؛ در دو مرحله در ساعات 18:30 و 22امشب اعزام خواهند شد.

وی افزود: در خصوص 2 پرواز آبادان و اهواز نیز به همین صورت اقدامات در حال انجام است که پرواز آتا به مقصد آبادان ساعت 17 امروز انجام می شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی مسافران در هتلهای پیش بینی شده اسکان داده شده اند و تا زمان پرواز پذیرایی لازم از آنها صورت می پذیرد.

مدیرکل شرکت فرودگاه های خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: هم اکنون مشکلی برای نشست و برخاست پروازها در باند فرودگاه مشهد وجود ندارد.

محمدباقر قاسم زاده افزود: لغو برخی پروازها مربوط به فرودگاه نیست بلکه شرکت های هواپیمایی بنا به دلایلی پروازهای خود را لغو کرده اند.

دیروز 2 پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین، یک پرواز شرکت هواپیمایی ماهان و 2 پرواز دیگر که باید صبح انجام می شد با تاخیر مواجه شد که بامداد امروز این پروازها انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه مهرآباد تهران است که به طور متوسط در شرایط عادی روزانه 180 پرواز از آن انجام می شود.

در این بازدید، معاون استاندار و فرماندار مشهد، مدیران کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری و فرودگاه های خراسان رضوی نیز حضور داشتند.