۰ نفر

آغاز مجدد ثبت نام آزمون ارشد از امروز

۱ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۳۷
کد خبر: 177711
آغاز مجدد ثبت نام آزمون ارشد از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از ساعت 15 امروز تا سوم اسفند ماه سال 1395 می‌توانند مجددا برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 و همچنین بیست‌ودومین المپیاد دانشجویی کشور که از روز اول دی‌ماه سال 1395 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود، با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 پایان پذیرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: در مجموع 759 هزار و 695 داوطلب برای شرکت در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 ثبت‌نام نموده‌اند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور براساس برنامه زمانی اعلام شده از ساعت 15 امروز یکشنبه اول اسفندماه تا روز سه‌شنبه سوم اسفندماه سال جاری کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده برای آزمون فوق در صورت تمایل می‌توانند در این مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن مشاهده  اطلاعات ثبت‌نامی در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبانی که نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 اقدان ننموده‌اند می‌توانند در این مهلت تعیین شده یعنی از امروز یکشنبه اول تا سه‌شنبه سوم اسفندماه سال 1395 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و سایر اطلاعات مربوط در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌ نام اقدام کنند.