۰ نفر

دروازه قرآن شیراز مسدود شد

۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۲۴
کد خبر: 177392
دروازه قرآن شیراز مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از مسدود بودن یکی از باندهای مسیر شیراز اصفهان در محدوده پل بعد از شهرک زیباشهر خبر داد.

«حسن فیاض‌پور» در گفت‌وگو اظهار کرد: تا ساعت 9 و 30 دقیق صبح امروز بالغ بر 16.2 و از ساعت 10 تا 12 نیز شاهد بارش 12 میلی‌متر باران در شیراز بودیم و همین میزان بارندگی، شهر را دچار مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی معابر کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فیاض‌پور با بیان این‌که مسیر خروجی شیراز به سمت اصفهان، بعد از شهرک زیباشهر، به‌علت آب‌گرفتگی معبر کاملاً مسدود است، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها امکان باز کردن معبر وجود نداشت و باید تا بعد از قطع بارندگی اقدام لازم انجام شود.

فیاض‌پور مسدود شدن کنارگذرها در شیراز را یادآور شد و با بیان این‌که آب‌گرفتگی در بسیاری از معابر و گذرهای شیراز مشهود بوده است، گفت: متأسفانه یک راکب موتورسیکلت در قصر قمشه، حوالی شیراز، بی‌توجه به اخطارها داخلی کانال شده و آب او و موتورسیکلتش را برده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: جسد این شهروند از آب گرفته شده است.

وی از صدور بخشنامه‌ای به آموزش و پرورش و فرمانداری‌های استان خبر داد و گفت: از مسئولان خواسته‌ایم که با بررسی وضعیت مدارس خصوصا مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی، اگر ساختمانی از استحکام لازم برخوردار نیست،‌حتما نسبت به چاره‌اندیشی مناسب اقدام کنند.

فیاض‌پور گفت: هیچ روستایی در استان فارس به‌علت بارندگی تخلیه کامل نشده است بلکه بعضی از واحدهای مسکونی با توجه به مخاطرات موجود، تخلیه شده است، این واحدها هم روستایی هم شهری را شامل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ابراز امیدواری کرد که بارندگی‌های خوب را با کمترین میزان خسارت و مشکلی به پایان برسانیم و گفت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، تا ساعت‌های پایانی جمعه، بارندگی در فارس و شیراز ادامه دارد.