۰ نفر

سامانه بارشی از فردا به کشور می رسد

۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹
کد خبر: 175617
سامانه بارشی از فردا به کشور می رسد

آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی نشان می دهد از پنجشنبه (فردا) با آغاز فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور، گستره بارش ها شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی و بخش هایی از جنوب غرب کشور را دربرمی گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از چهارشنبه (امروز) تا اوایل روز پنجشنبه پایداری نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت سبب افزایش آلاینده های جوی می شود.

بعدازظهر چهارشنبه با نفوذ جریان های شمالی، در سواحل غربی خزر بارش پراکنده باران و برف و وزش باد رخ می دهد. همچنین با ورود یک سامانه بارشی از غرب کشور آسمان ابری و وزش باد در این مناطق پیش بینی شده است.

پنجشنبه با افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی خوزستان و نیز جنوب عراق تشکیل گرد وخاک و انتقال آن به جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

جمعه بتدریج بارش باران و برف به شمال شرق می رسد و از بعدازظهر در غرب و شمال غرب کاهش می یابد.

سازمان هواشناسی کشور امروز درباره وضعیت آب و هوا در یوم الله بیست و دوم بهمن اعلام کرد در این روز در شهرهای تهران، البرز، کرمانشاه و گرگان برف و باران می بارد.

همچنین در شهرهای اراک، اردبیل، بجنورد، زنجان، سنندج، شهرکرد، قزوین، مشهد و همدان بارش برف و در خرم آباد، رشت، ساری و قم بارش باران رخ می دهد.