۰ نفر

۱۲ محور برون شهری مسدود است

۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱
کد خبر: 174857
۱۲ محور برون شهری مسدود است

مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن 12 محور برون شهری به دلیل بارش برف، کولاک، نبود ایمنی و جاری شد سیلاب خبر داد.

در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) چهار محور به دلیل طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود شده اند که شامل محور «فنوج - رمشک»، «چاهان - زرآباد»، «ایرانشهر - خیرآباد» و «جلگه - چاه اسحاق» است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، همچنین محور فرعی «شمشک - دیزین» واقع در استان های تهران و البرز و محور «دیباج - گلوگاه» واقع در استان سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

کمربندی «دهلران - اندیمشک» واقع در استان ایلام و محور «رامیان - اولنگ - شاهرود» واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود در این مسیرها مسدود شده است.

محور «پونل - خلخال» واقع در استان گیلان و محور «سروآباد - پاوه» (محدوده گردنه تته )، واقع در استان کردستان نیز به علت بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

محور «گنجنامه - تویسرکان» واقع دراستان همدان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی و محور «سی سخت - پادنا» واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل بارش بارف و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

*عادی بودن تردد در بقیه مسیرها

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به جز محورهای مسدود یاد شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در 24 ساعت گذشته و طبق آخرین اطلاعات دریافتی از 1828 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل از آن 11 درصد افزایش یافت که سهم وسایل نقلیه سنگین 17 درصد بوده است.

اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد نیز بین ساعات 3 تا 4 صبح انجام شده است.

مرکز مدیریت راه های کشور با توجه به فصل سرما و افزایش نزولات آسمانی از هموطنان خواسته است برای اطلاع از آخرین وضعیت همه محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها به وب‌ ساین www.141.ir مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تلفنی تماس بگیرند.