۰ نفر

وضعیت وخیم جاده دماوند و گرفتار شدن خودروها

۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۸
کد خبر: 174449
وضعیت وخیم جاده دماوند و گرفتار شدن خودروها

در پی بارش شدید برف و کولاک در شهرستان فیروزکوه ستاد بحران این شهرستان تشکیل جلسه داد.

دلیل اصلی بسته شدن محور تهران فیروزکوه عدم امکان تردد در گردنه گدوک بوده است. با توجه به پس خوردن ترافیک از سمت منطقه گدوک به سمت شهر فیروزکوه متخذ گردید تا محور تهران فیروزکوه مسدود اعلام شود.

تمام عوامل انتظامی ،امدادی و خدماتی شهرستان برای امداد رسانی به مسافرین بسیج شده اند. به دلیل برودت بی سابقه دمای هوای امشب تمامی مدارس ،مکان های دولتی ،مساجد و ... در اختیار ستاد بحران شهرستان به منظور ساماندهی مسافرین قرار گرفت.

تعدادی خودرو در فیروزکوه محدوده گدوک در کولاک گرفتار شده اند

طبق توضیحات رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محور فیروزکوه تا ساعت ٢٣:٣٠ پنجشنبه: تخلیه خودروها آغاز شده ولی عملیات به دلیل لغزندگی معبر و کولاک شدید به کندی صورت می گیرد/ رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته اند موجب گیر کردن سایر رانندگان شده اند.

عوامل پلیس راه شرق استان تهران و مازندران در محل حضور داشته و تیم های عملیاتی نیز به محل اعزام شده اند.

تلاش برای بازگشایی محور توسط عوامل راهداری ادامه دارد ولی سرمای ١٩ درجهت سانتیگراد زیر صفر و لغزندگی شدید محور، عملیات را با کندی مواجه کرده است.

شایان ذکر است طبق صوت و ویدئوهای ارسالی از سوی مردم در فضای مجازی صدها خودرو در این محور ساعت ها در ترافیک گیر کرده اند و بنزین خودروها در حال اتمام می باشد.