۰ نفر

نرخهای جدید ورود به محدوده طرح ترافیک اعلام شد

۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۹
کد خبر: 170821
نرخهای جدید ورود به محدوده طرح ترافیک اعلام شد

رئیس کیمته عمران شورای شهر در مورد آخرین تغییرات نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک توضیحاتی را ارائه کرد.

اقبال شاکری، با اعلام خبر تصویب لایحه تعیین نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: بر اساس مصوبه امروز اعضاء، عوارض تردد خودروهای برقی در تهران رایگان و بدون محدودیت به تصویب رسید و همچنین خودروهای هیبریدی بدون محدودیت تنها با پرداخت 50درصد هزینه طرح ترافیک قادر به تردد در محدوده طرح ترافیک خواهند بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه براساس این مصوبه ، قیمت هزینه‌های عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک تهران، برای خودروهای شخصی با 10 درصد و برای خودروهای دولتی با 15درصد افزایش نسبت به سال گذشته تعیین شده است گفت: قیمت تردد هر روز در طرح ترافیک برای خودروهای مجاز روزانه 3300 تومان است که احتساب هزینه عوارض به صورت پلکانی خواهد و در سه بازه از یک روز تا 90 روز، از 91 روز تا 190 روز و از 191 روز تا 290 روز با افزایش مواجه خواهد شد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر افزوذ: براساس مصوبه امروز شورای اسلامی شهر تهران، صدور مجوز طرح ترافیک برای مقامات لشگری و کشوری منتفی شد و صدور کارت‌های شناور مجوز تردد در طرح ترافیک برای مسئولان و برخی سازمان‌ها هم با محدودیت مواجه خواهد شد. همچنین خبرنگاران هم تردد روزانه‌شان در شهر تهران 140 تومان احتساب خواهد شد.