۰ نفر

مدارس ابتدایی‌، پیش‌دبستانی و مهدهای تهران فردا تعطیل شد

۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰
کد خبر: 169194
مدارس ابتدایی‌، پیش‌دبستانی و مهدهای تهران فردا تعطیل شد

تمامی مدارس ابتدایی‌ و پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران فردا تعطیل شدند.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران امروز شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام کرد: مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دبستان‌ها در تمام شهرهای استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهندس کریمی معاون استاتداری تهران نیز در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آلودگی هوا که پیش بینی می‌شود تا فردا ادامه داشته باشد قرار شد در روز یکشنبه تمام مدارس ابتدایی استان، پیش دبستانی‌ها و مهد کودک‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل باشند.

وی افزود: همچنین محدوده ترافیک شهر تهران به محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 گسترش می‌یابد که این محدودیت های ترافیکی هم در روز یکشنبه و هم در روز دوشنبه اعمال می‌شوند.

کریمی تاکید کرد: البته تعطیلی مدارس فقط برای روز یکشنبه است و اگر فردا شرایط هوا بهتر شود روز دوشنبه مدارس باز هستند اما در صورت تداوم آلودگی درباره تعطیلی روز دوشنبه تصمیم گیری می‌کنیم اما محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک برای روز یکشنبه و دوشنبه اعمال می‌شود.

وی همچنین گفت: در عین حال به کارخانه‌هایی که آلودگی ایجاد می‌کنند تذکر داده می‌شود و واحدهای تولیدی شن و ماسه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.