۰ نفر

آسمان تهران از شنبه آلوده می‌شود

۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
کد خبر: 168907
آسمان تهران از شنبه آلوده می‌شود

به علت وجود شرایط جوی نسبتاً پایدار در سه روز آینده، شاهد افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی خواهیم بود اما آسمان تهران در ۲ روز آینده صاف است.

 براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره‌های هواشناسی، در 3 روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی برای شهرهای صنعتی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در 3 روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور در بعضی از ساعات وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود و پدیده گرد و خاک در پاره‌ای از مناطق جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

از روز شنبه تا روز دوشنبه هفته آینده افزایش نسبی دما برای نوار شمالی کشور رخ می‌دهد که از اواخر وقت روز شنبه و روز یکشنبه برای استان‌های اردبیل و گیلان همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز و در 3 روز آینده دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران روز آینده صاف پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز شنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 10 و 1 درجه خواهد بود.

روز آینده ارومیه با کمینه دمای 9 درجه زیر صفر و تبریز با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر سردترین شهرهای کشور و بندرعباس با بیشینه دمای 26 درجه بالای صفر گرمترین شهر کشور خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 9 دی‌ماه 48.4 میلیمتر ثبت شد که بارش امسال 48.2 درصد بارش سال گذشته است.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.