۰ نفر

رکورد نمایش یک ویدیو در ۲۴ ساعت در آپارات شکست

۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۷
کد خبر: 168018
 رکورد نمایش یک ویدیو در ۲۴ ساعت در آپارات شکست

مخاطب ایرانی با فراهم شدن زیرساخت های اینترنتی کشور و تولید محتواهای فاخر در فضای مجازی، این روزها یشتر علاقه مند است تا ویدیوی مورد علاقه خود را هر زمان که مایل بود بر بستر فضای مجازی ببیند.

در این راستا آپارات به عنوان بزرگترین بستر ویدیویی کشور، با فراهم آوردن زیرساخت های فنی لازم بستر پخش تعداد زیادی از برنامه های تولید شده فضای مجازی شده که این برنامه ها با استقبال بسیار زیادی از طرف مخاطبین مواجه شده است.

یکی از برنامه هایی که اخیرا بر بستر آپارت و به صورت اختصاصی پخش می شود، جعبه سیاه نام دارد. ویدیوی مصاحبه با امیرحسین  مقصودلو (امیر تتلو) در برنامه جعبه سیاه در تاریخ 10 دی ماه 1395 در ساعت 20:00 بارگذاری گردید و تنها بعد از 24 ساعت از مرز 540 هزار بازدید منحصر به فرد گذشت. این آمار حیرت آور در حالی در قسمت سوم برنامه جعبه سیاه اتفاق افتاد که  در قسمت اول این برنامه با حضور سیامک عباسی 135هزار بازدید و در قسمت دوم با حضور شهرام جزایری 215هزار بازدید برای این ویدیو ثبت گردیده بود. بازدید 550 هزار نفری امیر تتلو طی یک روز در حال حاضر با سرعت قابل توجهی در حال افزایش می باشد .

شایان ذکر است این آمار تنها آمار بازدید مستقیم بر روی سایت آپارات بوده و آمار دانلود و نمایش در سایت های دیگر محاسبه نشده است.

برای دیدن فیلم بر روی عکس زیر کلیک کنید

آپارات