۰ نفر

برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی در ۸ استان کشور

۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵
کد خبر: 167235
برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی در ۸ استان کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام اینکه ۸ استان کشور در ۲۴ ساعت گذشته درگیر برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی بوده است، اظهار کرد: بر این اساس خدمات امدادی لازم در ۳۰ محور این استان‌ها به ۸۴۸ تن از هموطنان ارائه شد.

شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک و سیل و آب‌گرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در کشور، گفت: ۶ استان آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، قزوین، کردستان و لرستان در این مدت درگیر برف و کولاک بوده و خدمات امدادی لازم به ۶۲۳ تن از هموطنان و در ۱۵ محور این استان ها ارائه شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی برای ۱۸۱ خودرو از برف، افزود: ۱۹ تیم امدادی شامل ۵۴ امدادگر و نجاتگر برای امدادرسانی به هموطنان در برف و کولاک به کار گرفته شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات همچنین درباره ارائه خدمات امدادی لازم به ۲۲۵ تن متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۳ استان چهارمحال و بختیاری، لرستان و مرکزی، عنوان کرد: در این زمینه نیز خدمات امدادی لازم در ۱۵ محور ارائه و تخلیه آب از ۱۰ واحد مسکونی انجام و ۲۳۵ قوطی کنسرو میان متاثران توزیع شد.