۰ نفر

هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد

۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱:۵۳
کد خبر: 164473
هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد و اگر دولت تصمیم گرفته تعطیلات را کم کند باید قدردان دولت بود.

سیدشهاب الدین چاووشی ظهر چهارشنبه در همایش سراسری شوراهای دانش آموزی به مسئولیت خطیر فرهنگیان و دانش آموزان در عصر حاضر اشاره کرد و ایران امروز و آینده را وامدار معلمان و دانش آموزانی دانست که برای صیانت از میهن، آرامش عمومی جامعه و معیشت مردم دغدغه دارند. وی به پرسش مهر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ملت ایران به نوع دوستی، ادب و اخلاق پسندیده پیامبرانه معروف است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، چاووشی با بیان اینکه نگاه اسلام متعالی بوده و خشونت در جامعه اسلامی جایی ندارد، گفت: نگاه خشونت آمیز نمی تواند در دنیا به نام دین تبلیغ شود.

چاووشی ادامه داد: آمریکا و اروپا دست در دست یکدیگر نهادند تا ایران را از دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای بازدارند اما ایران در سایه انقلاب اسلامی به عزت دست یافت و اسلام را به عنوان یک دین حیات بخش و عدالت خواه معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه و تفکر امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی بر انسان ها، نگاه رحمانی و برگرفته از آیین پیامبر اسلام(ص) است، اضافه کرد:  تمام ایرانیانی که شایستگی خدمت به میهن را دارند باید بتوانند بدون وابستگی گروهی، طبقاتی و جناحی رشد کنند.

چاووشی تأکید کرد: فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ اسلام است و این فرهنگ را خیلی از کشورها نظیر ژاپن استفاده کردند و نتیجه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه عدم انجام کار و پول بیشتر کسب کردن فرهنگ وارداتی است، اضافه کرد: دیگران به شعارهای دین ما عمل کردند و موفق شدند.

چاووشی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران تعطیلی ندارد، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر دولت تصمیم گرفته تعطیلات را کم کند باید قدردان دولت باشید که روزهای بلاتکلیفی را به حداقل می رساند.