۰ نفر

ردپای حساب‌های بانکی قوه قضاییه در صحن مجلس

۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶
کد خبر: 163589
ردپای حساب‌های بانکی قوه قضاییه در صحن مجلس

چهره نزدیک به جبهه پایداری در مجلس دهم، در حاشیه سئوالش از وزیر دادگستری به حمایت و تشکر از قوه قضائیه در رابطه با بحث حساب‌های قوه قضائیه پرداخت و بازداشت فرزند هاشمی و معاون اول دولت سابق را نشان قدرت این قوه دانست.

نصرالله پژمان فر نماینده مشهد که مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری را برای پاسخ به سئوالی حول محور فعالیت های شورای حل اختلاف به مجلس کشانده بود، در ابتدای طرح سئوالش به جای بیان مسئله، زمان خود را به تشکر از فعالیت های قوه قضائیه اختصاص داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، این چهره پایداری مجلس دهم، در تشریح فعالیت های قوه قضائیه گفت: این قوه با عوامل فتنه و فتنه گران برخورد جدی کرد. امنیتی که  در کشور ما حاکم است یکی از عواملش همین تصمیمات قوه قضائیه است.

وی در ادامه به بحث‌های اخیری که میان محمود صادقی و قوه قضائیه در رابطه با حساب‌های این قوه ایجاد شده بود، پرداخت: در فضای متشنجی که یک ریل گذاری در خارج کشور وجود داشت و دارد،هجمه های زیادی را به قوه قضائیه وارد کردند. هفته گذشته فراکسیون روحانیت و عده ای از نمایندگان جلسه ای با رئیس قوه داشتیم و تمامی اسناد را بررسی کردیم. تمامی حساب‌ها به نام قوه قضائیه بود و در یک مورد هم وجود نداشته که به نام شخص ایشان- رئیس قوه قضائیه- حسابی وجود داشته باشد.

پژمانفر تأکید کرد: این لجن پراکنی‌ها و بی تقوایی‌ها خوراکی است که در راستای تأمین خواسته های بیگانه انجام می‌شود. در همین دوره فعالیت قوه قضائیه بود که معاون اول یک دولت را محاکمه و با او برخورد کردند. در همین قوه قضائیه بود که کسانی که تصور نمی‌شد، بتوان با آنها برخورد کرد، مثل خانواده هاشمی ، با آنها برخورد کردند و این نشانه اقتدار قوه قضائیه است. لازم میدانم که از قوه قضائیه تشکر کنم.