۰ نفر

بلیت اتوبوس ۲۰ درصد گران می‌شود

۴ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵
کد خبر: 160411
بلیت اتوبوس ۲۰ درصد گران می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از افزایش 20 درصدی قیمت بلیت این ناوگان در روزهای پایانی ماه صفر هنگام بازگشت مسافران از مشهد خبر داد.

ابراهیم نصری امروز 4 آذرماه در نشست خبری تشریح اقدامات دهه آخر صفر که در سازمان پایانه‌های مسافربری استان برگزار شد، اولویت این سازمان را تامین ایمنی زائران پیاده و افزایش کیفیت خدمات دانست و اظهار کرد: به همین منظور جلساتی با این موضوع برگزار شده است و مصوب شد که 13 دفتر فروش بلیت آماده خدمت‌رسانی به زائران شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اعلام اینکه در کنار دفاتر سطح شهر مشهد دفاتر شهرهای سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور نیز آماده فعالیت هستند، عنوان کرد: همچنین سامانه اینترنتی safar24.com و تلفن 38036 برای خرید بلیت زائران فعال شده است.

مدیرکل راهداری‌ و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه سال گذشته 300 هزار زائر پیاده وارد شهر مشهد شدند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال این تعداد به 350 هزار زائر افزایش پیدا کنند. جهت تهیه ناوگان دربستی برای زائران هماهنگی‌‌های لازم با استان‌های همجوار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در اربعین سال گذشته تعداد 486 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شدند، گفت: این تعداد در سال جاری به یک هزار و 25 دستگاه اتوبوس اعزامی به مرز مهران، چذابه و شلمچه افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای خراسان رضوی افزود: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس بین شهری، یک هزار و 200 دستگاه مینی‌بوس و یک هزار 400 دستگاه سواری آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند تا مسافران با آرامش خاطر به زیارت خود بپردازند.

نصری ادامه داد: 60 تن از کارکنان این سازمان در پایانه‌‌های مسافربری مشهد از 7 صبح تا ساعت 22 برای انجام اقدامات نظارتی حضور دارند.