۰ نفر

بلیت‌های ۳۰۰ هزار تومانی برای دیدار با گلزار!

۳ آذر ۱۳۹۵، ۸:۵۰
کد خبر: 160060
بلیت‌های ۳۰۰ هزار تومانی برای دیدار با گلزار!

بلیت فروشی آغاز اکران فیلم «سلام بمبئی» از دوشنبه اول آذرماه آغاز شده است و آن‌طور که برگزارکنندگان مراسم می‌گویند تا صبح روز سه‌شنبه به فاصله کمتر از 12 ساعت تمام صندلی‌ها خریداری شده‌اند.

 قیمت بلیت نشستن بر صندلی سالن‌های نمایش برج میلاد، شامگاه یازدهمین روز آذرماه 300 هزار تومان است! نه قرار است مفاخر حوزه موسیقی مثلاً محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، کیهان کلهر و حسین علیزاده برنامه‌ای اجرا کنند و نه چهره‌های پاپ پرطرفدار کنسرت برگزار کنند. قرارهم نیست چهره‌های شناخته شده نمایشی را به کارگردانی مثلاً بهرام بیضایی اجرا کنند. در این شب، تنها مراسم افتتاحیه اکران فیلم «سلام بمبئی» با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران ، جواد نوروزبیگی ـ‌ تهیه‌کننده «سلام بمبئی» در نشست خبری این فیلم ـ می‌گوید گروه هندی که به همراه خبرنگاران به ایران می‌آیند حدود 20 نفر می‌شوند که با پرواز معمولی هم سفر نمی‌کنند، بنابراین تمام اینها هزینه‌های خود را دارد. آن طور که جواد نوروزبیگی صبح روز گذشته در نشست خبری این فیلم عنوان کرده است مراسم افتتاحیه برای تیم برگزارکننده حداقل یک میلیارد تومان هزینه در برداشته است. او همچنین در صحبت‌هایش به برنامه مشابه سریال «شهرزاد» اشاره کرده و معتقد است کسی که دوست داشته باشد در چنین مراسمی با برنامه‌ای ویژه حضور داشته باشد می‌تواند اقدام کند. در این نشست که در غیبت ستاره‌های ایرانی این فیلم یعنی محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری برگزار شد، نوروزبیگی درباره هزینه ساخت این فیلم هم این گونه گفت: حدود 2 میلیارد تومان، حداقل هزینه ساخت فیلم‌ها در ایران است و از آنجا که این فیلم در خارج از کشور ساخته شده و مرتب در رفت و آمد بودیم، هزینه آن را سه تا چهار برابر حساب کنید که هزینه‌هایش همچنان هم ادامه دارد.