۰ نفر

«فروشنده» در صدر

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
کد خبر: 157540
آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماها در حالی از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد که فیلم «فروشنده» به رقم فروش بیش از 14 میلیارد تومان رسید و «یتیم‌خانه ایران» هم رشد صعودی را در این هفته سپری کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی سرتیپی، بیان کرد: فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی تا پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در کل کشور فروخته است.

این فیلم آخرین هفته اکران خود را در تهران پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در هفته گذشته رشد خوبی داشت و فعلا حدود ۲۸ سالن سینما را در اختیار دارد. اکران این فیلم در شهرستان‌ها از ابتدای هفته آینده شروع خواهد شد و تاکنون به رقم فروش ۱۷۵ میلیون تومان رسیده است

سرتیپی همچنین آمار فروش فیلم «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی را در کشور ۳۴۰ میلیون تومان اعلام کرد. این فیلم ۴۰ سالن سینما را برای نمایش در اختیار دارد.

به گفته وی فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» تینا پاکروان هم با ۶۰ سالن سینما تا شب گذشته به رقم فروش ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین فیاض هوشیارپارسیان، مدیر فروش موسسه سیمای مهر درباره آخرین آمار فروش فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی گفت: این فیلم با ۱۸ سالن پنج‌شنبه در تهران ۶۸ میلیون تومان فروش داشت و در شهرستان‌ها هم با ۴۰ سینما به فروش ۴۳ میلیونی رسید. براین اساس مجموع فروش «سیانور» در تهران به ۹۷۷ میلیون تومان و ۳۹۹ میلیون تومان در شهرستان‌ها رسیده است که امروز رقم بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را رد خواهد کرد.

رقم کلی فروش این فیلم تاکنون یک میلیارد و 367 میلیون تومان بوده است.

احمد مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم هم گفت: فیلم «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده با ۱۸ سالن نمایشی در تهران تا ۲۰ آبان‌ماه به فروش یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان رسیده است و در شهرستان‌ها هم تاکنون ۷۲۰ میلیون تومان فروش داشته است. فروش کلی این فیلم تاکنون حدود دو میلیارد و 100 میلیون تومان شده است.