۰ نفر

حداکثر پاداش پایان خدمت کارمندان تعیین شد

۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۴۰
کد خبر: 152760
حداکثر پاداش پایان خدمت کارمندان تعیین شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم، از مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن پرداختی پاداش پایان خدمت دستگاه‌های اجرایی حداکثر باید پنج برابر حداقل آن باشد.

محمد خدابخشی اظهار کرد: در جلسه عصر امروز (چهارشنبه، 28 مهر) کمیسیون تلفیق، پرداخت پاداش پایان خدمت در دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوب شد که پرداختی دستگاه‌های اجرایی حداکثر پنج برابر حداقل آن باشد و پرداخت مازاد بر آن تحت این عنوان یا به هر طریق دیگر، تصرف در اموال دولتی خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: کمیسیون تلفیق همچنین با پیشنهاد دولت در خصوص ممنوعیت تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی مخالفت کرد و بر این اساس تبدیل وضعیت آن‌ها در طول برنامه ششم بلامانع است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اضافه کرد: در مصوبه دیگری، دولت موظف شد در راستای اصلاح نظام اداری، صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور و افزایش کارآمدی نیز نسبت به کاهش حجم، اندازه و ساختار مجموع دستگاه اجرایی از طریق واگذاری واحدهای عملیاتی، خرید خدمت، مشارکت با بخش غیردولتی، حذف واحدهای غیرضرور، کاهش سطوح مدیریت، واگذاری برخی وظایف به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به اندازه پنج درصد تا پایان سال دوم و نهایتاً پانزده درصد تا پایان برنامه ششم اقدام کند.