۰ نفر

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹
کد خبر: 152694
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۲۸ مهر تا شنبه اول آبان‌ را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین وسائل نقلیه سنگین نیز محدودیت‌هایی خواهند داشت. براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز علاوه بر ممنوعیت تردد تریلر، تردد کلیه کامیون و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وزارت راه‌ و شهرسازی دو محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده که بر این اساس محور کمربندی دهلران به اندیمشک در استان ایلام و رامیان به شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان هیچ ترددی نخواهند داشت.

همچنین براساس اطلاعات ارائه شده برخی محورها به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت تردد روبرو هستند که از این میان آزادراه کرج – تهران، محور کرج – چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه و محور دماوند از جمله جاده‌های اطراف پایتخت هستند که محدودیت رفت‌وآمد خواهند داشت.

همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور در ۲۴ ساعت گذشته را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۲۴ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است، پس از آن آزادراه کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران – کرج با بیش از ۱۰۰ هزار تردد قرار گرفتند.

محورهای ارتباطی تهران با شهرستان‌های پاکدشت، شهریار و ساوه نیز در فهرست ۱۰جاده پرترافیک کشور با ثبت بیش از ۵۰ هزار تردد در طول ۲۴ ساعت قرار گرفتند.