۰ نفر

تولید پهپاد جنگی جدید در سپاه +عکس

۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۲:۳۴
کد خبر: 149374
تولید پهپاد جنگی جدید در سپاه +عکس

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ما در حوزه پهپاد در تراز چهار کشور اول جهان هستیم ولی در برخی امور آمریکایی ها هم تراز ما هستند. در واقع آمریکایی ها در تلاش هستند در این بخش همطراز ما شوند.

پهباد جنگی سپاه
 
پهباد جنگی سپاهپهباد جنگی سپاه
پهباد جنگی سپاه
پهباد جنگی سپاه
 
سپاه پاسداران از پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) جنگی جدید ساخت این نیرو رونمایی کرد. این پهپاد، صاعقه نام دارد و در سری پهپادهای سیمرغ (نوع ایرانی پهپاد آمریکایی RQ170 ) قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، این پهپاد در مراسمی با حضور سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و دریادار علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی ایران رونمایی شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این مراسم گفت: ما در حوزه پهپاد در تراز چهار کشور اول جهان هستیم ولی در برخی امور آمریکایی ها هم تراز ما هستند و این موضوع در بخش هواپیماهای بدون سرنشین پنهان کار و بمب افکن ها مصداق دارد. در واقع آمریکایی ها در تلاش هستند در این بخش همطراز ما شوند. 

وی افزود: این پهپاد که در شعاع دوربُرد و فواصل دور دست قادر است، چهار نقطه و هدف را با بمب های هوشمند نقطه زن با دقت مورد اصابت قرار دهد و سالم به محل پرواز بازگردد، جدیدترین پهپاد ایران است.   

او همچنین از وجود منطقه ای به نام شهر پهپادهای نیروی هوافضای سپاه خبر داد.