۰ نفر

اصلاح‌طلبان به ادامه کار روحانی برای دور آینده معتقدند

۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 139950
اصلاح‌طلبان به ادامه کار روحانی برای دور آینده معتقدند

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نباید خدشه‌ای در روند سیاسی و اداره کشور داشته باشد، گفت: اصلاح‌طلبان معتقد به ادامه کار روحانی برای دور آینده هستند و عملکرد وی را مثبت ارزیابی می‌کنند.

داود محمدی اظهار کرد: با نزدیک شدن به انتخابات معمولاً گروه‌های سیاسی می‌توانند نظراتی داشته یا مسائل را تحلیل کنند که این امر طبیعی بوده و بسیار هم مفید و موثر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس،‌ تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری قطعاً تشکل‌های سیاسی، احزاب، جناح‌ها و گروه‌ها نیز بررسی‌ها و مطالعات خود را در این زمینه انجام داده و مذاکراتی خواهند داشت.

وی با اشاره به این که جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگراها حتماً در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را خواهند داشت، گفت: انتظار می‌رود تا این فضا سالم و مناسب و با آگاهی کامل ضمن حرمت‌گذاری به یکدیگر صورت گیرد اما به هر حال مذاکرات مربوطه نباید خدشه‌ای در روند سیاسی و اداره کشور داشته باشد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تأکید بر اینکه عملکرد روحانی مثبت ارزیابی می‌شود، اظهار کرد: معتقد هستیم که باید به ایشان در زمینه‌های مختلف کمک کرد و مجلس و دولت هم باید در جهت اداره کشور همراه هم باشند.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در حال حاضر معتقد به ادامه کار روحانی برای دور آینده هستند و در آینده نیز همین نظر را خواهند داشت ضمن اینکه عملکرد ایشان را از جمیع جهات مثبت ارزیابی می‌کنیم.

وی درباره این که برخی از افراد اصلاح‌طلب نیز انتقاداتی داشته‌اند، بیان کرد: اساساً انتقاد امر مثبتی است و اداره کشور در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با توجه به نگرانی‌هایی که به ویژه در بخش اقتصاد وجود دارد بسیار سخت است. همچنین استکبار جهانی  همواره به دنبال این است که ما را دچار مشکل کرده و مسائلی ایجاد کند. بنابراین، اگر انتقاد هم سازنده باشد ایرادی ندارد کما اینکه انتقادات منطقی، عقلانی و با درایت به نفع کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد فعالیت‌های جریان اصولگرا برای انتخابات پیش‌رو نیز اظهار کرد: قطعاً این جریان نیز کاندیداهای مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهند و در چارچوب یک‌سری شاخص‌ها و اصول برخی افراد برتر را انتخاب خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در واقع جریان اصولگرا نیز در جهت اعتلای کشور و ایجاد یک فضای مناسب سیاسی اهتمام لازم را خواهد داشت تا ان‌شاءالله فضای رقابت سالم برای ریاست جمهوری رقم زده شود.