۰ نفر

اقتصاد آنلاین از نوسانات قیمت سکه در تیر ماه گزارش می‌دهد؛

سکه این ماه چقدر گران شد؟/ ثبت رکورد جدید در تیر ماه

۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹
کد خبر: 287060
سکه این ماه چقدر گران شد؟/ ثبت رکورد جدید در تیر ماه

ابتدای تیر ماه سال جاری قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار دو میلیون و 579 هزار تومان بود. سکه نوسانات بسیاری را در ماه جاری پشت سر گذاشت به طوری که امروز با 707هزار تومان معادل 27درصد افزایش، به سه میلیون و 286هزار تومان صعود و مجددا رکورد بالاترین قیمت را به نام خود ثبت کرد.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ پایین‌ترین قیمت سکه امامی در ماه جاری مربوط به ابتدای ماه و بالاترین قیمت مربوط به آخر ماه است. نکته جالب توجه این است که قیمت انواع سکه بعد از طرح عرضه پیش فروش در 26 تیرماه به شدت هیجانی شد.

قیمت سکه

برای دیدن نوسانات لحظه‌ای قیمت سکه امامی اینجا کلیک کنید

 

رکورد جدید سکه بهار آزادی در تیرماه

سکه بهار آزادی نیز در این ماه بازار متلاطمی را پشت سر گذاشته است.

این سکه از ابتدای ماه تا کنون 615 هزار تومان معادل 25 درصد گران شده و در بازار امروز با قیمت سه میلیون و 30 هزار تومان به فروش رسیده است. سکه بهار آزادی امروز رکورد بالاترین قیمت را به نام خود ثبت کرد.

بهای نیم سکه در بازار امروز به یک میلیون و 590 هزار تومان رسید که نسبت به ابتدای ماه 301 هزار تومان گران‌تر شده است. بالاترین قیمت نیم سکه مربوط به همین نرخ است.

ربع سکه بهار آزادی نیز با 115 هزار تومان جهش قیمت نسبت به ابتدای ماه، امروز با قیمت 810 هزار تومان در بازار به فروش رسید. بالاترین قیمت ربع سکه نیز در تیر ماه مربوط به نرخ فعلی است.

قیمت سکه

برای دیدن نوسانات لحظه‌ای قیمت سکه بهار آزادی اینجا کلیک کنید

 

رشد 42 هزار تومانی قیمت طلا در تیرماه

هر گرم طلای 18 عیار ابتدای ماه را با قیمت 221هزار تومان آغاز کرد اما در ادامه ماه روند صعودی در پیش گرفت تا جایی که در همان هفته اول به 271 هزار تومان رسید.

طلا با 42 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به ابتدای ماه، در بازار امروز 263 هزار و 650 تومان داد و ستد شد.

قیمت سکه