۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

طلا گران شد/ سکه رکورد زد

۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 275496
طلا گران شد/ سکه رکورد زد

در هفته‌ای که گذشت سکه روزهای پر نوسانی را تجربه کرد به طوری که طرح امامی ابتدای هفته را با قیمت دو میلیون و ۲۶ هزار تومان شروع کرد اما در ساعاتی از روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود در این هفته یعنی دو میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سکه در آخرین روز هفته با 118 هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته با ارزش دو میلیون و 144 هزار تومان به کار خود پایان داد.

سکه طرح قدیم نیز امروز با قیمت دو میلیون و 80 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به ابتدای هفته 120 هزار تومان گران شده است، البته قیمت این سکه نیز در روز چهارشنبه به دو میلیون و 100 هزار تومان هم رسید.

بر این اساس نیم سکه بهار آزادی ابتدای هفته با قیمت یک میلیون و 11 هزار تومان داد و ستد شد و روال صعودی آن ادامه داشت تا در روز چهارشنبه با قیمت یک میلیون و 90 هزار تومان به اوج خود رسید. البته نیم سکه هفته را با قیمت یک میلیون و 80 هزار تومان به پایان رساند که به نسبت ابتدای هفته 69 هزار تومان رشد داشته است.

هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز با قیمت 196 هزار و 930 تومان معامله شد که نسبت به ابتدای هفته حدود 7 هزار تومان افزایش یافته است.