۰ نفر

تغییر قیمت اندک انواع سکه

۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵
کد خبر: 183316
تغییر قیمت اندک انواع سکه

در بازار ارز و سکه تهران، انواع سکه با نوسانی اندک معامله شد و سکه طرح جدید با کاهش ۳۲۰۰ تومانی به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در بازار ارز و سکه امروز تهران ( در لحظه تنظیم خبر) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه با کاهش ۳ هزار و ۲۰۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته به یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افت ۷ هزار تومانی به قیمت یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایبِنا، نیم سکه نیز در بازار امروز با کاهش ۵۰۰ تومانی،‌ ۶۹۵ هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی نیز با ۲۵۰۰ تومان کاهش ۳۷۱ هزار تومان فروخته می شود. سکه گرمی نیز ۲۴۵ با افزایش ۶۵۰۰ تومانی نسبت به پنجشنبه هفته گذشته ۲۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران ۱۱۳ هزار و  ۹۷۸ تومان قیمت گذاری شد که افزایش ۴۷۸ تومانی را نشان می دهد. دلار امروز با ۵ تومان کاهش به ۳۷۵۰ تومان رسید و هر یورو نیز با افت ۱۶ تومانی به قیمت ۴۱۱۹ تومان معامله شد. در عین حال، پوند انگلیس نیز با ۱۸ تومان کاهش ۴۷۸۰ تومان است.