۰ نفر

مدیر عامل شرکت اسنوا در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

فقط ۶روز تا پایان طرح پیش فروش محصولات اسنوا باقی است/ پاسخگویی ۲۴ساعته به مشتریان اسنوا

۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵
کد خبر: 309468
فقط ۶روز تا پایان طرح پیش فروش محصولات اسنوا باقی است/ پاسخگویی ۲۴ساعته به مشتریان اسنوا

مدیر عامل شرکت اسنوا درباره مهلت طرح ثبت نام در طرح پیش فروش لوازم خانگی گفت: مرحله اول این طرح که از تاریخ ۱۷مهر آغاز شد، ششم آبان ماه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امین منانی درباره برنامه‌های بعدی این طرح توضیح داد: برنامه‌ریزی انجام شده اما آن‌ چیزی که در حال حاضر مشخص است تاریخ شروع و پایان مرحله اول است.

وی با اشاره به استقبال مردم از این طرح بیان کرد: استقبال خوبی از این طرح از طرف مردم انجام شد و روز اول در شروع این طرح ظرفیت مهر ماه تمام شد و با ترافیک سنگینی از مراجعه کنندگان به سایت مواجه شدیم و حتی سایت به دلیل حجم تقاضا با مشکل روبه رو شد.

منانی ادامه داد: محصولی که بیشترین استقبال را به همراه داشته ابتدا ماشین لباسشویی و سپس یخچال فریزر بوده است.

مدیرعامل شرکت اسنوا درباره شاخص رضایت مشتری از محصولات این شرکت گفت: معمولا این شاخص را به صورت مقایسه‌ای بررسی می‌کنند و ما نسبت به دو برند مطرح جهانی در کشور به لحاظ تنوع، خدمات پس از فروش و طراحی به روز محصولات عقب ماندگی نداریم و حتی در خدمات پس از فروش از برندهای مطرح در کشور جلوتر هستیم.

وی تصریح کرد: در شش دوره متوالی از نظر حقوق مصرف کنندگان در خدمات پس از فروش تندیس طلایی دریافت کرده‌ایم و در طرح‌هایی که به مشتریان ارائه کردیم به خصوص در آخرین طرح که "نسیم رضایت" بود و در این طرح به مشتریانی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده سرویس رایگان ارایه می کردیم، با مشتریان تماس می‌گرفتیم و از میزان رضایت آن‌ها اطلاع کسب می‌کردیم.

منانی با بیان این که در این طرح به مشتریانی که حتی 10سال پیش محصولات ما را خریداری کرده‌ بودند تماس گرفته و از حال و هوای محصولاتمان با خبر شدیم گفت: بر این اساس درخصوص شاخص رضایت، محصولات اسنوا در وضعیت خوبی قرار دارد.

او درباره خدمات پس از فروش محصولات اسنوا توضیح داد: پرسنل خود سازمان به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند و همچنین مرکز تماس ما نیز به صورت متمرکز کل کشور را پوشش می‌دهد و به صورت 24ساعته پاسخگو است.

منانی ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته سرعت انجام خدمات به همراه افزایش کیفیت را کاهش داده‌ایم و شاخص‌هایی برای تکنسین‌ها در نظر گرفته‌ایم که میزان توانایی آن‌ها را مدام بسنجیم.

مدیرعامل شرکت اسنوا درباره منتقدان طرح پیش فروش محصولات لوازم خانگی اسنوا و همچنین نگرانی مردم درخصوص تامین محصولات پیش فروش شده، تصریح کرد: بخشی از این دغدغه‌ مردم که بر اثر عملکرد سازمان‌هایی که قبل از ما این طرح را اجرا کرده‌اند را می‌دانیم؛ البته این دغدغه برای تمامی تولیدات داخلی ایجاد شده است.

وی افزود: نمی‌توان این دغدغه را به تمامی محصولات و شرکت‌ها تعمیم دهیم، قطعا تعهد تحویل کالا در این طرح را در درجه اول به طور جد پیگیر هستیم و برای اجرای آن به بهترین نحو برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

منانی با بیان این که حجم بسیاری از محصولاتی که برای آبان ثبت‌نام شده بود را در مهر ماه تحویل داده‌ایم گفت: برند اسنوا و گروه انتخاب 3.5 میلیون مشتری در سطح کشور دارد و برای این که در مرحله اول خدشه‌ای به اعتبار ما وارد نشود در انجام تعهداتمان جدی هستیم.

مدیر عامل شرکت اسنوا در پایان درباره کاهش نگرانی مردم از این طرح گفت: در این طرح بانک صادرات را به همراه داریم و این بانک ضمانت پرداخت اصل سرمایه گذاری را به عهده دارد.