۰ نفر

بهره‌برداری ۱۴۳واحد صنعتی و تولیدی

۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۶
کد خبر: 265221
بهره‌برداری ۱۴۳واحد صنعتی و تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره‌برداری 148 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 155 میلیارد ریال در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی تربت جام،گفت: با اقدامات حمایتی دولت تدبیر و امید و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، 148 واحدصنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع، هم‌اکنون دو هزار و 553 واحد صنعتی و تولیدی بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد.

وی با اشاره به روند مناسب سرمایه گذاری ها، افزود: با اقدامات مطلوب برای صنعتگران، سرمایه‌گذاری 3 هزار و 155 میلیارد ریالی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شکل گرفت و زمینه اشتغال دو هزار و 424 نفر فراهم شد.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت: از مهم‌ترین اولویت های اصلی و مهم ما حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط بوده تا علاوه بر ایجاد اشتغال مولد در استان، توسعه صنعتی و اقتصادی را بدنبال داشته و زمینه تحقق اهداف اقتصادی نیز بیشتر مهیا شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: حمایت تولید از رویکرد‌های اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی برای صاحبان صنایع بوده و واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت‌های مختلف در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز، تصفیه خانه و مخابرات به بهره‌برداری می رسند.