۰ نفر

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از واگذاری معادن مشخص شدند

۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۳:۱۰
کد خبر: 226914
 اعضای کمیته تحقیق و تفحص از واگذاری معادن مشخص شدند

سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صدور مجوز واگذاری معادن خبر داد.

سعید باستانی با اشاره به نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون صنایع و معادن اظهارداشت: انتخاب اعضای هیأت تحقیق و تفحص ازعملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در باره صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های همدان، مرکزی، کرمان، یزد و آذربایجان غربی و سایر استان‌های دارای منابع معدنی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عضوهیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیته 11عضو دارد، افزود: محمدعلی پورمختار، نادر قاضی پور و علیرضا سلیمی طراحان تحقیق و تفحص به عضویت کمیته درآمدند، از بیرون از کمیسیون اصغر مسعودی نیز در این کمیته حضور دارد.

باستانی ادامه داد: حمیدرضا فولادگر، داریوش اسماعیلی، علی اسدی کرم، ولی ملکی، عبدالله رضیان، سعید باستانی و محمدرضا نجفی اعضای دیگر کمیته تحقیق و تفحص از واگذاری معادن هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به دستور دیگر کمیسیون صنایع و معادن، بیان داشت: بررسی طرح اصلاح ماده (31) قانون مقررات صادرات و واردات در دستور قرار گرفت و کلیات آن به تایید نمایندگان کمیسیون رسید و مقرر شد با کمیسیون ویژه تولیدملی کمیته ای مشترک تشکیل شود تا عنوان و محتوای طرح مذکور اصلاح شود.

نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس دهم شورای اسلامی افزود: این طرح به دنبال ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در داخل است که تلاش می شود با تغییر محتوا طرح اصلاحی به تولید داخلی کمک شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح شمول مشاغل سخت و زیان‌آور در مورد متصدیان مشاغل تجزیه و توزیع (موزعین) شاغل در شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن رد شد.